Translate

10 september, 2012

Serieus

Naast het buitenspelen met de pups, ze houden het steeds een beetje langer vol, ook wat serieuze dingen gedaan. Bijvoorbeeld het pupkoopcontract terug geplaatst op de website. Hierin staan de afspraken die ik graag met mijn pupkopers maak en ook de prijs van een pup. Altijd een lastige vraag voor een koper maar iets wat je wel gewoon wilt weten. Da's hiermee afgetimmerd ;-)

Ook afspraken gemaakt met potentiĆ«le nieuwe gezinnen. We hebben elkaar via mail een beetje leren kennen en dat gaan we nu live doen. Ik ben benieuwd!

Zoals het er nu naar uitziet is het teefje waarvoor ik een toekomst in de fokkerij in gedachten had nog zoekend naar een juist adres. De bedoeling was dat ze de kennel van Latte's moeder zou gaan versterken maar daar is nu een dusdanige verandering in de familie dat dat niet gaat lukken. Zoals bekend hou ik van ieder nest heel graag wat in de fokkerij voor de broodnodige genenspreiding en zelf heb ik al half een oogje op een reu laten vallen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten